הקורס דיגיטלי השלם

הקורס הדיגיטלי השלם

30 שיעורי וידאו באיכות גבוהה הכוללים הסבר מפורט על שיטת הניגון

השקענו המון מאמץ בכדי ליצור עבורכם את הקורס הדיגיטלי, הקורס מתמצת את הידע הגבוה לחמישה שיעורים, בכל שיעור ישנם שישה סרטונים (כ- 10 דקות לשיעור) המכילים ידע רוחני ומעשי רב. השיעורים נפתחים בהדרגה, כל שבוע כ – 5 שיעורים קצרים.

הקורס הוא קורס בסיס, המאפשר להכיר ולהתחבר לשיטת הניגון בדרך קלה ומהירה.

בשיעור הראשון נלמד כיצד אפשר להתחבר לעוצמה הפנימית המצויה בכל אחד ואחד מאיתנו. כך שנוכל לחוש אהבה עצמית ולהוריד ביקורת עצמית ומתחים פנימיים.

בשיעור השני נבין מה חוסם אותנו מלקבל את עצמנו ומלהיפתח לשפע המצוי בתוכנו. נתרגל שיטת  טיפול פשוטה שעוזרת להביא לחופש רגשי. בשיטת E.F.T.

בשיעור השלישי נלמד כיצד אפשר לתרגל חשיבה חיובית על עצמנו ועל אחרים ולהפוך את הידע לנכס יומיומי, שיוביל לשינוי בכל פן בחיינו. כך שנוכל לחוות את החיים במלוא עוצמתם ולהודות על כל דבר שזכינו לקבל בחיים.

בשיעור הרביעי נלמד לשלוט על המחשבות שלנו. המחשבות שלנו, גורמות לנו למתח, כעס, תסכול ודאגה. כאשר לומדים להשקיט את המחשבות, אנחנו יכולים לבחור כיצד נגיב לאירועי החיים. הלימוד הזה, יאפשר לנו להפוך למנהיגים של עצמנו ולא להיגרר אחרי האירועים. נלמד כיצד נראים חיי חופש ורווחה.

בשיעור החמישי נלמד לשחרר שליטה ולחיות מתוך הרפיה. נתרגל הרפיה ונשימות, נלמד כיצד אפשר לחיות בכל יום מתוך שחרור והרפיה, כך שנוכל לחוות שקט ועונג ללא מתחים חרדות ודאגות.

שיעורים מתוך הקורס לצפייה ללא עלות:

משפטי השראה של בינו:

"הגאולה תלויה בדבר אחד, במודעות שלי!"